時間快不夠啦啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊~


I think I'm drowning
我想我快淹死了
asphyxiated
快要窒息了
I wanna break this spell
我想要打破這個
that you've created
你創造的魔咒

you're something beautiful
你是某種層面的美麗
a contradiction
一種矛盾
I wanna play the game
我想要參加這場競賽
I want the friction
我想要衝突

you will be the death of me
你會成為我的死亡
you will be the death of me
你會成為我的死亡

bury it
埋了它
I won't let you bury it
我不會讓你埋了它
I won't let you smother it
我不會讓你悶死它
I won't let you murder it
我不會讓你謀殺它

our time is running out
我們的時間不夠了
our time is running out
我們的時間不夠了
you can't push it underground
你無法將它推到地下
you can't stop it screaming out
你無法停止它尖叫

I wanted freedom
我想要自由
bound and restricted
受綑綁和拘束
I tried to give you up
我試著放棄你
but I'm addicted
但是我無法自拔了

now that you know I'm trapped sense of elation
現在你知道我陷入了狂喜的感官中
you'd never dream of
你作夢都沒想到
breaking this fixation
打破這道注視

you will squeeze the life out of me
你會將我的生命擠壓出去的

bury it
埋了它
I won't let you bury it
我不會讓你埋了它
I won't let you smother it
我不會讓你悶死它
I won't let you murder it
我不會讓你謀殺它


our time is running out
我們的時間不夠了
our time is running out
我們的時間不夠了
you can't push it underground
你無法將它推到地下
you can't stop it screaming out
你無法停止它尖叫
how did it come to this?
怎麼會變成這樣?
ooooohh

you will suck the life out of me
你會將我的生命吸噬殆盡的

bury it
埋了它
I won't let you bury it
我不會讓你埋了它
I won't let you smother it
我不會讓你悶死它
I won't let you murder it
我不會讓你謀殺它


our time is running out
我們的時間不夠了
our time is running out
我們的時間不夠了
you can't push it underground
你無法將它推到地下
you can't stop it screaming out
你無法停止它尖叫
how did it come to this?
怎麼會變成這樣?
ooooohhooooohh

arrow
arrow
    全站熱搜

    way3sec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()