當中國功夫加科幻加西部片加搖滾樂會變成什麼?
那就是火星騎士啦!!

這是Muse樂團的一首歌的MV
一首超級搖滾又爆high到不行的歌曲
有狂飆的吉他以及主唱高八度以上尖銳嗓音
最重要的是
這是我看過最讚最屌的MV
所以請各位寧願放棄下面的歌詞,也不要漏看任何一秒的MV畫面

Come ride with me,
與我一起馳騁
Through the veins of history,
穿越歷史的脈絡
I'll show you how god,
我會告訴你為何上帝
Falls asleep on the job.
怠惰祂的職責

And how can we win,
我們要如何獲勝
When fools can be kings,
當愚昧之人亦可成王
Don't waste your time,
別浪費你的時間
Or time will waste you,
不然時間就會消磨掉你

No one's gonna take me alive,
沒有人會幫我活下來
The time has come to make things right,
是時候將萬事導入正軌了
You and I must fight for our rights,
你我都必須為了權利而戰
You and I must fight to survive,
你我都必須為了生存而戰
No one's gonna take me alive,
沒有人會幫我活下來
The time has come to make things right,
是時候將萬事導入正軌了
You and I must fight for our rights,
你我都必須為了權利而戰
You and I must fight to survive,
你我都必須為了生存而戰

 

No one's gonna take me alive,
沒有人會幫我活下來
The time has come to make things right,
是時候將萬事導入正軌了
You and I must fight for our rights,
你我都必須為了權利而戰
You and I must fight to survive,
你我都必須為了生存而戰


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    way3sec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()