終於突破一百篇啦!
好啦,其實我沒有計算
我是剛剛才發現的
不過突破了一百
可喜可賀
所以來貼一首歡樂的歌來自我慶祝一下(好落魄啊....)

花草搖滾樂迷的傳奇
聖克里斯多夫St. Christopher
聽著聽著讓我也有跟著想一起跳來跳去的衝動啊!!
破一百篇啦!!耶耶!!



For once I missed a plea
就這一次,我得不到懇求的機會了
I have said too much in memory
回憶中我說太多了
I don't know why
我不知道為啥
I'm forever learning
我永遠都在學著

Why be so deceiving
何必如此自欺欺人?
When it's all to no avail
當一切都沒有用時
I could take you serious again
我可以再次認真的對待你
Even though you find it all so devious, again
就算你又再次發現這一切是這麼虛假
I know you will
我知道你會的
I've tried to warn you
我試著警告過你
I've tried to tell you
我試著告訴過你
But it's all to no avail
不過這一切都沒用了

You've got me all of a tremble
你嚇的我全身顫抖
If it takes a thousand years
如果這得花上千年的時間
Then I must try to catch her
那我就得不斷嘗試抓住她
catch her
抓住她
catch her
抓住她
catch her
抓住她
catch her
抓住她

I could make those promises again
我可以再次許下那些承諾
Even though I crucify your attitude again
即使我又壓抑了你的態度一次
If I should fail...
如果我應該失敗....

If it takes a thousand years
如果這得花上千年的時間
Then I must try
那我一定得試試
If it takes a million years
如果這得花上千年的時間
Then I must try
那我一定得試試
To catch her, catch her, catch her...
抓住她,抓住她,抓住她.....

(此為比較不high的原版)

arrow
arrow
    全站熱搜

    way3sec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()