因為最近跟網友討論了Gus Van Sant的迷幻公園
所以又懷念起了這首歌
一首用很柔很舒服來唱很沉重的事物的歌
一首關於腐敗城市的歌






 
  

Someone's always coming around here trailing some new kill
有些人總是在這附近尋找新的獵物
Says I seen your picture on a hundred dollar bill
說我曾經在百元鈔票上看過你的照片喔
And what's a game of chance to you, to him is one
什麼對你來說是機會遊戲呢?對他來說是一個
Of real skill
真正的技巧
So glad to meet you
好高興能見到你
Angeles
Angeles

Picking up the ticket shows there's money to be made
撿起地上的票根表示那裡有錢可以賺
Go on and lose the gamble that's the history of the trade
到那裡並且迷失在賭博,那就是貿易的歷史
Did you add up all the cards left to play to zero
你有沒有加上所有的卡片遊戲讓你玩到一無所有?
And sign up with evil
並且跟惡魔簽下契約
Angeles

Don't start me trying now u-huh u-huh u-huh
別讓我開始嘗試
Cos I'm all over it
因為我完蛋了
Angeles

I could make you satisfied in everything you do
我可以讓你做的一切都感到滿意
All your 'secret wishes' could right now be coming true
所以你的秘密願望都可以馬上實現
And be forever with my poison arms around you
我會永遠用我腐敗的手臂環繞著你
No one's gonna fool around with us
沒有人可以欺騙我們
No one's gonna fool around with us
沒有人可以欺騙我們
So glad to meet you
好高興能見到你
Angeles

arrow
arrow
    全站熱搜

    way3sec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()