我們的毒梟樂最近經歷了人生的大起大落
我沒有什麼好話安慰的
畢竟我也沒啥經驗
於是只能在此用這首歌聊表心意...
Coldplay-Amesterdam








Come on, my star is fading
拜託,我的星星消逝了
And I swerve out of control
我突然間偏向失控了
If i, if I’d only waited
如果,如果我只要能夠等等
I’d not be stuck here in this hole
我就不會一直陷入這個困境
Come here my star is fading
來吧,我的星星消逝了
And I swerve out of control
而我突然偏向失控了
And I swear I waited and waited
我發誓我一直等一直等
I’ve got to get out of this hole
我一定得脫離這個困境才行

But time is on your side
不過時光是站在你那邊的
Its on your side now
現在是站在你那邊的
Not pushing you down and all around
不是要將你擊敗並且四處分散
It’s no cause for concern
這不是掛念的原因

Come on, oh my star is fading
拜託,我的星星消逝了
And I see no chance of release
我看不見任何解脫的機會
And I know I’m dead on the surface
我知道我面無表情有如死木
But I am screaming underneath
但其實我的內心在哀嚎


and time is on your side
不過時光是站在你那邊的
Its on your side now
現在是站在你那邊的
Not pushing you down and all around
不是要將你擊敗並且四處分散
It’s no cause for concern
這不是掛念的原因

Stuck on the end of this ball and chain
我陷入了這場循環和羈絆裡無法自拔
And I’m on my way back down again
而我又再次的打退堂鼓了
Stood on a bridge, tied to the noose
佇立於橋墩,作繭自縛
Sick to the stomach
胃部不禁病痛
You can say what you mean
你可以說說你的本意
But it won’t change a thing
但是這啥都改變不了
I’m sick of the secrets
我已經很厭煩秘密了
Stood on the edge, tied to a noose
佇立於橋墩,作繭自縛
You came along and you cut me loose
你獨自而來並且解放了我
You came along and you cut me loose
你獨自而來並且解放了我
You came along and you cut me loose.
你獨自而來並且解放了我

arrow
arrow
    全站熱搜

    way3sec 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()